Általános szerződési feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Fresh-Aqua Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság (a továbbiakban: „Szolgáltató”)

Cégnév: Fresh-Aqua Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság Székhely: 4220 Hajdúböszörmény, Korányi Frigyes utca 26. Adószám: 22694847-2-09 Cégjegyzékszám: [Kérjük, töltse ki!] Képviselő: [Kérjük, töltse ki a cégjegyzésre jogosult személy nevét!] Telefonszám: +36 70 327 9050 E-mail cím: iroda@freshaqua.hu Bankszámlaszám: [Kérjük, töltse ki!]

Hatálybalépés dátuma: 2025. június 10.


1. Bevezetés és az ÁSZF hatálya

Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: „ÁSZF”) a Fresh-Aqua Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság (a továbbiakban: „Szolgáltató”) által nyújtott szolgáltatások és értékesített termékek (a továbbiakban együttesen: „termék/szolgáltatás”) igénybevételének feltételeit rögzíti. Az ÁSZF minden olyan jogviszonyra kiterjed, amely a Szolgáltató és a vele szerződő fél (a továbbiakban: „Vásárló”) között létrejön.

A Vásárló a termék/szolgáltatás megrendelésével vagy igénybevételével elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el jelen ÁSZF rendelkezéseit.


2. A szerződés tárgya és létrejötte

2.1. A szerződés tárgya a Szolgáltató által kínált termékek (pl. élelmiszer jellegű termékek, üdítők, stb.) értékesítése és a kapcsolódó szolgáltatások (pl. kiszállítás, tanácsadás, stb.) nyújtása.

2.2. A szerződés a Vásárló megrendelésének a Szolgáltató általi visszaigazolásával jön létre. A megrendelés történhet telefonon, e-mailben, személyesen, vagy a Szolgáltató által esetlegesen üzemeltetett online felületen keresztül. A Szolgáltató a megrendelés beérkezését követően haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül visszaigazolja azt. A visszaigazolás elmaradása esetén a Vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól.

2.3. A megrendelés akkor minősül érvényesnek, ha tartalmazza a Vásárló azonosításához és a teljesítéshez szükséges adatokat (név, szállítási cím, elérhetőség, megrendelt termékek/szolgáltatások pontos megnevezése és mennyisége).


3. Árak és fizetési feltételek

3.1. A termékek és szolgáltatások árai forintban értendők, és tartalmazzák az általános forgalmi adót (ÁFA), kivéve, ha ez külön jelzésre kerül.

3.2. Az árak a Szolgáltató honlapján, üzlethelyiségében vagy ajánlatában kerülnek feltüntetésre. Az árváltoztatás jogát a Szolgáltató fenntartja, de a már visszaigazolt megrendelésekre az eredeti ár érvényes.

3.3. Fizetési módok: * Készpénzes fizetés (személyes átvétel vagy kiszállítás esetén) * Bankkártyás fizetés (amennyiben elérhető) * Átutalás (előre utalás vagy a teljesítés után, a Szolgáltató által megadott határidőn belül) * [Egyéb fizetési módok, pl. banki POS terminál, online fizetés, stb. – kérjük, töltse ki!]

3.4. Késedelmes fizetés esetén a Vásárló a Polgári Törvénykönyv szerinti késedelmi kamat fizetésére köteles.


4. Szállítási és átvételi feltételek

4.1. A Szolgáltató vállalja a megrendelt termékek kiszállítását a Vásárló által megadott címre, amennyiben erre külön megállapodás vagy a Szolgáltató általános feltételei lehetőséget biztosítanak. A kiszállítási díj mértéke a megrendelés értékétől és a szállítási távolságtól függően változhat, erről a Vásárló a megrendelés során tájékoztatást kap.

4.2. A szállítási határidő a megrendelés visszaigazolásában kerül feltüntetésre. A Szolgáltató törekszik a határidők betartására, de esetleges késedelmes szállításért felelősséget nem vállal, kivéve, ha az szándékos vagy súlyosan gondatlan magatartásából ered.

4.3. A Vásárló köteles a kiszállított termékeket az átvételkor ellenőrizni, és az esetleges hiányosságokat vagy sérüléseket haladéktalanul jegyzőkönyvben rögzíteni. Ennek elmulasztása esetén a későbbiekben felmerülő, szállításból eredő hiányosságokra vagy sérülésekre vonatkozó reklamációt a Szolgáltató nem köteles elfogadni.

4.4. Személyes átvételre a Szolgáltató székhelyén/üzlethelyiségében van lehetőség, előzetes egyeztetés alapján.


5. Elállási jog és szavatosság

5.1. Fogyasztónak minősülő Vásárlók elállási joga: A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján a fogyasztónak minősülő Vásárló a termék átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. Az elállási jog nem vonatkozik romlandó vagy rövid minőségmegőrzési idejű termékekre. Az elállási jog gyakorlásának részletes feltételeit és az elállási nyilatkozat mintáját a Korm. rendelet tartalmazza. Az elállás esetén a termék visszaküldésének költsége a Vásárlót terheli.

5.2. Szavatosság: A Szolgáltató a termékekre a Polgári Törvénykönyv szerinti kellékszavatossági és termékszavatossági, valamint fogyasztói szerződés esetén jótállási szabályok szerint felel. Hibás teljesítés esetén a Vásárló a jogszabályokban meghatározott igényeket érvényesítheti.


6. Adatvédelem

A Szolgáltató a Vásárlók személyes adatait az adatvédelmi jogszabályoknak, különösen a GDPR és az Infotv. rendelkezéseinek megfelelően kezeli. Az adatkezelés részletes szabályait az Adatvédelmi Nyilatkozat tartalmazza, amely a Szolgáltató honlapján [Kérjük, illessze be a honlap címét, ha van!] elérhető.


7. Panaszkezelés és jogorvoslat

7.1. A Vásárló a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos észrevételeit, panaszait az alábbi elérhetőségeken teheti meg: * Telefon: +36 70 327 9050 * E-mail: iroda@freshaqua.hu * Postacím: 4220 Hajdúböszörmény, Korányi Frigyes utca 26.

7.2. A Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyet öt évig megőriz. A jegyzőkönyv másolatát a szóbeli panasz esetén helyben átadja a Vásárlónak, telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás útján közölt szóbeli panasz esetén pedig a Vásárlónak legkésőbb 30 napon belül, az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi.

7.3. Az írásbeli panaszt a Szolgáltató 30 napon belül érdemben megválaszolja.

7.4. Amennyiben a panasz rendezése nem vezet eredményre, a Vásárló az alábbi jogorvoslati lehetőségekkel élhet: * Békéltető Testület: A Hajdú-Bihar Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület (Cím: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10., Telefon: 52/536-960, E-mail: bekelteto@hbkik.hu). * Fogyasztóvédelmi Hatóság: A lakóhelye szerinti illetékes járási hivatal fogyasztóvédelmi osztálya. * Bírósági eljárás: A Polgári Törvénykönyv és a Polgári Perrendtartás szabályai szerint.


8. Záró rendelkezések

8.1. Jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a magyar jogszabályok, különösen a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezései az irányadóak.

8.2. A Szolgáltató jogosult az ÁSZF-et egyoldalúan módosítani. A módosítások a közzétételt követően lépnek hatályba. A már megrendelt, de még nem teljesített megrendelésekre az elfogadáskor hatályos ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.


Fontos megjegyzés:

  • Kérjük, töltse ki a [Kérjük, töltse ki!] részeket a pontos adatokkal!
  • Cégjegyzékszámot a cégbírósági nyilvántartásban találja.
  • Képviselő neve az, aki a céget hivatalosan képviseli (pl. ügyvezető).
  • Bankszámlaszám a cég bankszámlaszáma.
  • Ha van weboldaluk, érdemes a honlap címét is feltüntetni az Adatvédelmi nyilatkozatra mutató hivatkozásnál és az általános kapcsolati adatoknál.
  • Gondolja át, milyen fizetési és szállítási módokat kínál pontosan, és egészítse ki a vonatkozó pontokat!
  • Online értékesítés esetén az ÁSZF-nek részletesebben kell kitérnie az online megrendelés folyamatára, a technikai lépésekre, az adatok beviteli hibáinak javítására, stb.

Írj nekünk üzenetet!

Írj nekünk üzenetet!